FUTURE OF EXPORT SUMMIT 2025


Největší každoroční událost CzechTrade o budoucnosti exportu je zpět

Společně s exportéry, lídry byznysu a odborníky z praxe se podíváme na to, co formuje český export zítřka.

Čekají vás praktické zkušenosti firem z blízkých i vzdálených trhů, inspirativní příběhy a konkrétní doporučení. Letos se zaměříme na otázku, kde bude český export za pět až deset let. Představíme regiony budoucnosti, jako jsou Afrika a další rostoucí trhy. Zaměříme se na hrozby a rizika mezinárodního obchodu, podíváme se, jak nás vidí naši sousedé a zahraniční partneři, a otevřeně si řekneme, co se v exportu někdy nepovedlo – a proč je dobré o tom mluvit.

Probereme prodej služeb a nehmotných produktů do zahraničí, udržitelný a odpovědný export i to, jak budovat značku a osobní image jako klíčový nástroj důvěry.

Z první ruky uslyšíte, jak se mění světový obchod a jak se na tyto změny připravují ti, kteří exportují úspěšně. Vystoupí přední čeští exportéři, inovátoři, experti na zahraniční trhy i ředitelé kanceláří CzechTrade z celého světa.

Konference je určená pro CEO, obchodní a exportní ředitele, marketingové manažery i podnikatele.


Zapište si 11. listopadu 2025. Na této akci nechcete chybět

Akce je zdarma, registrovat se můžete formulářem níže na stránce.


Ohlédněte se za předchozími ročníky:

Program

Registrace (9:15 – 10:00)

Registrace bude otevřena 45 minut před zahájením akce. Čekání si můžete zpříjemnit networkingem u kávy.

Export v éře turbulence

10:00 – 10:30

Světový obchod stojí na křižovatce změn. Globalizace zpomaluje, geopolitika přepisuje pravidla a technologie transformují trhy i produkty. Kde bude český export za pět až deset let? Které regiony a obory mají budoucnost? Jakou roli sehrají malé rodinné firmy a startupy, jakou stát?


V následujících 30 minutách nabídneme odpovědi z různých perspektiv:

Začneme hlasem podnikatelských reprezentací

  • Dozvíte se, kam směřují vize a ambice našich podnikatelů prostřednictvím hlavních podnikatelských svazů a asociací.

Naváže komentář Ministerstva průmyslu a obchodu

  • Jak se stát dívá na diverzifikaci exportních rizik? Kde vidí příležitosti a kde překážky?
foto Lukáš VlčekLukáš Vlček  
ministr průmyslu a obchodu
Lukáš Vlček je od října 2024 ministr průmyslu a obchodu. Patnáct let byl starostou města Pacov, za svou práci získal titul Nejlepší starosta Kraje Vysočina. Od roku 2012 působí v krajské politice na Vysočině, v roce 2021 byl zvolen poslancem a od července 2022 je prvním místopředsedou hnutí STAN. Jeho cílem je dostat ČR do top 10 ekonomik Evropy.   
foto David MüllerDavid Müller   
vrchní ředitel sekce Evropské Unie a zahraničního obchodu,
Ministerstvo průmyslu a obchodu
Je vrchním ředitelem sekce Evropské unie a zahraničního obchodu na Ministerstvu průmyslu a obchodu ČR od července 2023. Má bohaté zkušenosti v oblasti veřejné správy, mezinárodního obchodu a podnikatelské sféry. Předtím vedl obchodně-ekonomický úsek konzulátu ČR v Torontu, kde podporoval české podniky a pracoval na obchodních strategiích a vztazích s Českou republikou.   


Generální ředitel CzechTrade přiblíží, co nás čeká

  • Jaké trendy a inovace budou formovat exportní podporu? A proč je klíčové mluvit o financování podpory exportu?
foto Radomil DoležalRadomil Doležal  
generální ředitel agentury CzechTrade

Je generálním ředitel CzechTrade od roku 2015. Předtím pracoval v několika nadnárodních společnostech jako ředitel pro Českou a Slovenskou republiku a později pro oblast Střední a Východní Evropy. Specializuje se na strategické myšlení, leadership, finanční strategie, znalost globálního trhu a budování konkurenční výhody.    


Závěr bude patřit makroekonomickému pohledu

  • Zaměříme se na ekonomickou realitu – cla, inflace, nejistoty, to vše pohledem ekonoma. 
foto Eva BučováEva Bučová  
generální ředitelka banky
ING v České republice
Od roku 2024 je zodpovědná za vedení ING v České republice a její další růst v oblasti korporátního bankovnictví. Má více než 25 let zkušeností v oblasti korporátního bankovnictví, udržitelného financování a řízení rizik, které získala během působení v evropských pobočkách ING, Erste Bank a Evropské investiční bance. Zajímá se o transformaci energetiky a cirkulární ekonomiku.    


10:30 – 10:45

Panelová diskuze

Turbulence v obchodu očima exportérů

10:45 – 11:15

Turbulentní změny letošního roku očima exportérů zaměřené na obchodní rizika, hrozby, řešení. 

foto Ivana TřoskováIvana Třosková  
ředitelka zahraniční síť CzechTrade 

Ivana Třosková vystudovala mezinárodní management v ČR a Itálii, kde působila v letech 2006–2023. V CzechTrade pracuje od roku 2010 - nejprve jako specialistka exportních příležitostí, pak řídila italskou kancelář a region jižní Evropy. Po letech v Italsko-české obchodní komoře se vrátila a od ledna 2024 řídí zahraniční síť agentury. 


Silně vybudovaná značka překoná i ekonomickou krizi – příběhy českých love brands. 

foto Martina KornfeilováMartina Kornfeilová 
CEO a většinová majitelka,
Kornfeil 
Od roku 2022 stojí Martina v čele firmy Kornfeil, která vyrábí a vyvíjí profesionální pekařské technologie s exportem do 50+ zemí světa. Navazuje na odkaz svého otce a posouvá značku dál – s respektem k tradici a ambicí být světovou špičkou. Původem z prostředí reklamy dnes staví vlastní značku na důvěře, komunitě a skutečně udržitelných řešení. Jako trojnásobná matka otevřeně mluví o rovnováze mezi rodinou a vedením firmy, opakovaně se objevuje v žebříčku Nejvlivnější ženy Česka podle Forbes. 
foto Jannis SamarasJannis Samaras 
předseda představenstva a CEO,
Kofola
Jannis Samaras stojí v čele jedné z nejúspěšnějších českých rodinných firem, která dokázala vzkřísit tradiční bylinkovou limonádu Kofola a vyrůst v jednoho z nejvýznamnějších výrobců nápojů ve střední Evropě. Skupina Kofola rozvíjí své široké portfolio produktů nejen v Česku a na Slovensku, ale také ve Slovinsku, Chorvatsku a Polsku. Dlouhodobě prosazuje strategii založenou na lokálních surovinách, udržitelnosti a inovacích


11:15 – 11:30

Panelová diskuze

PŘESTÁVKA (11:30 – 12:00)

Networking s vystupujícími a partnery konference, kterými jsou Exportní garanční a pojišťovací společnost (EGAP), Česká exportní banka (ČEB), Yusen Logistics (Czech), Komerční banka (KB), EXPOSALE - CZ a BusinessInfo.cz

 

Afrika dnes – trh příležitostí

12:00 – 13:00

České firmy stále více objevují kontinent, který nabízí obrovský růstový potenciál v oblasti infrastruktury, energetiky, zdravotnictví i technologií. Zóna volného obchodu AfCFTA, evropská iniciativa Global Gateway nebo africké expanze vytvářejí příležitosti pro firmy, které stojí za to uchopit.


Tento blok vás provede třemi klíčovými trhy:

Maroko

  • vstupní brána do frankofonní západní Afriky, zelené technologie, automotive, MS ve fotbale 2030
foto Jakub AtarsiaJakub Atarsia  
ředitel zahraniční kanceláře CzechTrade Maroko 

Od roku 2023 vede zahraniční kancelář CzechTrade v Maroku a má dlouholeté zkušenosti se severní a západní Afrikou. Zařídil historicky první účast Česka jako hostitelské země na veletrhu ELEC EXPO a chce založit první český exportní inkubátor v Africe. 


Egypt

  • masivní infrastrukturní investice, modernizace zdravotnictví i průmyslu
foto Tomáš RousekTomáš Rousek  
ředitel zahraniční kanceláře CzechTrade Egypt 

Je ředitelem zahraniční kanceláře CzechTrade v Egyptě. Čtyři roky strávil pracovně též v Etiopii, a je tedy i přes působení v Indii a Švédsku především „Afričanem“ s důkladnou znalostí africké povahy a obchodních zvyklostí. V mezinárodním obchodě působí již více než třicet let, v agentuře CzechTrade je od roku 2015. 


Jihoafrická republika

  • technologický hub subsaharské Afriky, platforma pro expanzi do celého regionu
foto Přemysl TrojanPřemysl Trojan  
ředitel zahraniční kanceláře CzechTrade Jihoafrická republika - Kapské Město

V Africe působí přes 20 let, zkušenosti má z korporací, technologických firem i veřejného sektoru. Od roku 2024 vede zahraniční kancelář CzechTrade JAR. Díky praxi v oblasti financí a obchodu pomáhá českým exportérům vstupovat na nové trhy a rozvíjet aktivity v subsaharské Africe. 


Hosté přímo z teritorií přinesou autentický pohled na to, co na těchto trzích reálně funguje. Příklady z praxe a konkrétní tipy pro exportéry.

Geopolitické výzvy a příležitosti pro české exportéry

13:00 – 13:30 

Geopolitické otřesy mění mapu světového obchodu. Změny v dodavatelských řetězcích, regionální konflikty i nové obchodní bloky ovlivňují každodenní rozhodování exportérů. Co zůstává jisté? Že firmy musí být připravené pružně reagovat, hledat nové příležitosti – a minimalizovat rizika.


Co se dozvíte?

  • Jak geopolitika ovlivňuje exportní strategie českých firem
  • Které regiony dnes nabízejí nové příležitosti
  • Jak řídit rizika a chránit své investice i zakázky v nestabilních oblastech
foto Luděk DrnecLuděk Drnec  
CEO, DHL Česká republika 

Luděk Drnec je generální ředitel DHL Express Czech Republic od roku 2019. S více než 30 lety zkušeností v logistice a obchodě přispěl svou schopností implementovat efektivní strategie k výraznému růstu firmy. Aktivně podporuje rozvoj zaměstnanců a vytváří pozitivní firemní kulturu, což zvyšuje úroveň zákaznických služeb. 
foto Luděk ŠpejzlLuděk Špejzl 
ředitel Divize Export, Emco

Luděk Špejzl působí v exportu firmy Emco od roku 2007. Zaměřuje se na rozvoj mezinárodních trhů a optimalizaci distribučních strategií v oblasti FMCG. Má bohaté zkušenosti s exportními operacemi ve střední a západní Evropě, Africe, USA a na Dálném východě. Aktivně buduje pevné vztahy s obchodními partnery a vede pobočky v Malajsii a USA. 
foto Martin RůžičkaMartin Růžička 
ředitel úseku řízení rizik, náměstek generálního ředitele, EGAP

Martin Růžička je absolventem VŠE v Praze, fakulty podnikohospodářské. V letech 1994–2005 působil v EGAP, kde postoupil až na pozici vrchního ředitele. Poté vedl Komerční úvěrovou pojišťovnu EGAP. Pracoval i pro Coface, kde rozvíjel aktivity v ČR a zastával manažerské pozice v jejích dceřiných společnostech. 


Export bez iluzí: Jak nás vidí svět a co to znamená pro byznys?

12:00 – 12:30 

Jak se na nás dívají naši sousedé?

  • Jak nás vnímají obchodní partneři z Německa, Rakouska, Polska a Slovenska?
  • Průzkumy i zkušenosti z terénu ukážou, jak si Češi stojí jako exportní značka. Uslyšíte také zpětnou vazbu od nákupčích a výstupy z aktuálních výzkumů. 


foto Adam JarešAdam Jareš  
ředitel zahraniční kanceláře CzechTrade Německo - Düsseldorf 

Už 19 let je osobně i profesně spjatý s Německem – od studií v Bavorsku a Sasku až po působení ve Spolkovém sněmu v Berlíně. Od roku 2009 patří mezi nejvýraznější tváře CzechTrade. Vedl kancelář v Kolíně n. Rýnem i nizozemském Haagu, nyní řídí kancelář a regionální centrum Střední Evropa v Düsseldorfu. S expanzí do zahraničí pomáhal stovkám českých firem. 
foto Dalibor JežekDalibor Ježek 
zakladatel a CEO společnosti Datria

Strojírenský průmysl ho provází celý profesní život. Před 29 lety začínal jako konstruktér, prošel výrobou i obchodem a později působil jako obchodní ředitel. Touha budovat něco vlastního ho nakonec dovedla k založení firmy DATRIA, kterou za posledních deset let proměnil ve stabilní, růstovou a respektovanou značku s obratem převyšujícím 100 milionů korun a se zákazníky ve více než 30 zemích světa. 
foto Tereza ŠídlováTereza Šídlová 
vedoucí Kanceláře generální ředitelky a vnějších vztahů, Česká Centra

Věnuje se české zahraniční politice, veřejné a kulturní diplomacii, dvacet let působila jako novinářka v Hospodářských novinách či na Seznam Zprávách. Česká centra jsou síť kulturních ambasád na 25 místech světa, propagují české umění, tradice i inovace. Koordinují kampaň Dobré ráno, Česko - první fáze modernizované národní značky Česko. 


12:30 – 13:00 

Exportní přešlapy a jak je (ne)dělat

  • Deset nejčastějších chyb při vstupu na cizí trhy. O své „hororové situace“ i triky, jak vybruslit z faux pas, se podělí firmy, které obchodují na velmi odlišných trzích. Jak neudělat kulturní chybu, proč vás partner přestane brát vážně – a co dělat, když už se to stane.
foto Aleš ČervinkaAleš Červinka  
senior exportní konzultant CzechTrade 

Má přes 20 let zkušeností s čínským trhem. Pracoval pro české exportní firmy v Číně a více než 18 let působí v agentuře CzechTrade, kde vedl kanceláře v Šanghaji a Guangzhou. V CzechTrade působil také jako regionální ředitel pro oblast východní Asie a Austrálie. Zná velmi dobře asijskou mentalitu, kulturní specifika a místní obchodní prostředí. 
foto Ondřej NovotnýOndřej Novotný  
New Business Developer 

Ondřej má na starosti rozvoj mezinárodního obchodu pro předního výrobce sportovní výživy AMIX. Dlouhodobě se zaměřuje na vyhledávání nových importérů v Asii a budování obchodních i osobních vztahů v regionu. S expanzí začal v Číně, následovaly Vietnam a Thajsko, nejnověji se zaměřuje na Indii.
foto Pavel RohánekPavel Rohánek  
obchodní ředitel České mincovny a.s.

Pavel se 25 let věnuje zahraničnímu obchodu. Po 10 letech úspěšného podnikání v USA se vrátil zpět do ČR a následně téměř 15 let pomáhal několika českým firmám s rozvojovými obchodními strategiemi pro globální trh. Jeho vášní jsou startupy s globálním přesahem a synergickým propojením českých exportních subjektů. 


13:00 – 13:30 

Skokani CzechTrade 2024

  • Inspirativní diskuze tří firem, které v minulém roce výrazně rozšířily své podnikání. Co stojí za jejich úspěchem, na jaké trhy míří a jakou roli hrála v jejich růstu i spolupráce s CzechTrade?


foto Jan PrůšaJan Průša  
Business Developement Manager, One 3D

Má více než 10 let zkušeností se zahraničním obchodem po celém světě. Ve ONE3D, který je inovativní leader v aditivních technologiích kovů a plastů, má na starosti vstup na nové zahraniční trhy a vyjednávání strategických mezinárodních projektů. Jedním z takových projektů je dohodnutá spolupráce s americkou firmou Lockheed Martin. 
fotoRadim Niederle 
majitel firmy MUFFIK

V roce 1999 založil firmu MADMAX, která se stala celosvětově známou značkou především ve světě kulturistiky a fitness. V roce 2020 pak přišel s novým projektem, firmou MUFFIK, zaměřenou na výrobu ortopedických podložek. Tyto podložky slouží jako prevence a rehabilitace disbalancí v oblasti nohou. Jsou vhodné pro děti, dospělé i seniory a prodávají se ve více než 40 zemích světa.
fotoLukáš Loun 
zakladatel a CEO, MAIA LABS

Lukáš Loun je zakladatel a CEO MAIA Labs, evropského medtech startupu oceněného jako nejlepší v Evropě. Se svým týmem vyvíjí AI pro podporu lékařů při endoskopiích, která zvyšuje kvalitu vyšetření a snižuje riziko přehlédnutí nálezů. Je posedlý efektivitou a usiluje o to, aby se ve zdravotnictví snížila zbytečná administrativa a lékaři se mohli věnovat především pacientům. Jeho vizí je propojit medicínu a technologie, aby bylo zdravotnictví efektivnější a dostupnější. 


Přestávka (13:30 – 14:00)

Networking s vystupujícími a partnery konference, kterými jsou Exportní garanční a pojišťovací společnost (EGAP), Česká exportní banka (ČEB), Yusen Logistics (Czech), Komerční banka (KB), EXPOSALE - CZ a BusinessInfo.cz

Technologie jako akcelerátor exportu

14:00 – 14:10 

Úvodní keynote 

  • Jak technologie mění pravidla hry v mezinárodním obchodu. Kde jsou nové šance pro české firmy?
foto Lucie BrešováLucie Brešová  
partnerka VC fondu Presto Tech Horizons  

Lucie přináší 10+ let globálních zkušeností se stavěním a řízením technologických firem, od startupů po veřejně obchodované společnosti. Pomohla rozvinout Kiwi.com z 10 na 2000 zaměstnanců a z nuly na obrat 1 miliardy eur ročně, podílela se i na transformaci NASDAQ firmy Groupon. Má hluboké znalosti v oblasti financí, provozu a škálování byznysu. 


14:10 – 15:00 

Jak rozšířit český export v nehmotných produktech a službách?

  • České firmy mají silný potenciál v oblastech jako software, mobilní aplikace, fintech nástroje, kybernetická bezpečnost, herní aplikace, vzdělávací programy a další. Jak ale tuto hodnotu efektivně nabídnout na zahraničních trzích? Panel se zaměří na specifika exportu služeb: od cenotvorby a lokalizace přes právní a místní rozdíly až po strategii vstupu na nové trhy.
foto Vlastimil HrabalVlastimil Hrabal  
CEO, Kardi Ai

Vlastimil Hrabal, CEO Kardi Ai, je expert na škálování firem a expanzi na zahraniční trhy. Vedl expanzi Home Creditu a digitální banku v Asii, působil také ve společnosti Oriente, která patřila mezi TOP 20 startupů v Hongkongu. Dnes řídí růst a zahraniční expanzi Kardi Ai
foto Mirek JiříkMiroslav Jiřík 
CEO, Aharta

Zakladatel a CEO platformy Aharta, která pohání novou kreativní ekonomiku – svět, kde umělá inteligence pomáhá komukoli proměnit reálná místa v chytré, interaktivní zážitky. Dlouhodobě se věnuje inovacím v kreativním průmyslu s globální ambicí a vizí zpřístupnit AI široké veřejnosti. Aharta otevírá nové možnosti pro turismus, vzdělávání, zábavu i udržitelné podnikání
foto Jakub MachJakub Mach 
CEO & Founder, ZoomSphere 

Dlouholetý podnikatel v oboru social media marketingu a nadšenec do sociálních sítí. Vášnivý startupista a experimentátor na poli go to market strategy. Živnostník roku Libereckého kraje 2006. 
foto Petr SoukeníkPetr Soukeník 
Head of Partnerships, Raynet

Petr je growth hacker a jako Head of Partnerships v Raynetu, českém top CRM s +22 000 uživateli, buduje globální partnerské sítě. Dříve získal pro Whalebone projekt DNS4EU - oficiální DNS resolver EU pro 100 milionů občanů. Expert na B2B SaaS marketing, expanzi a strategické partnerství s důrazem na win-win-win přístup pro všechny zúčastněné.  


Udržitelný export pod tlakem regulací

15:00 – 15:30 

Udržitelný export pod tlakem regulací

  • Zelené příležitosti, ESG realita a nové povinnosti. Jak se vyznat v evropských regulacích, měřit uhlíkovou stopu, udržitelné financování a kde jsou exportní šance v zelených sektorech?
foto David Šohaj MinaříkDavid Šohaj Minařík  
CEO MYCO 

Vystudoval malbu na kodaňské Královské akademii, ale procházky s manželkou v lese ho přivedly k zájmu o dřevokazné houby. Umělecký instinkt se propojil s mykologickou fascinací a vznikla firma nahrazující jednorázové plastové obaly materiály z houbového mycelia. Z počátečních pokusů v koupelně je dnes rostoucí společnost těšící se zájmu investorů oceněná v soutěžích. 
foto Samuel ŠtricSamuel Štric 
ESG specialista, J&T Banka

Vystudoval obor obchodní strategie a udržitelnosti na univerzitě v Amsterdamu. V tuto chvíli působí jako ESG specialista v J&T Bance, kde se věnuje regulaci v oblasti ESG, řízení ESG rizik banky, udržitelnému financování a reportingovým povinnostem, které souvisejí s udržitelností
foto Marie MachálkováMarie Machálková 
ESG Consultant & Team Leader, Frank Bold

Marie Machálková je vedoucí a konzultantka ESG týmu. Vystudovala veřejnou správu na PrF MU v Brně. Má přes 10 let praxe s řízením státních, firemních i neziskových projektů. Zaměřuje se na řízení rizik, fondy, jejich kontrolu a audit. Dva roky se věnuje ESG. Pracovala i v IT, věnovala se SW řešením udržitelnosti a ESRS reportingu.


Brand & Presence: Jak se prodává první dojem?

14:00 – 14:30 

Značka jako vstupenka na světové trhy

  • Jak se daří českým značkám uspět v zahraničí? Jak budovat značku s vědomím, že má být úspěšná primárně mimo Česko? Proč využívat design jako nástroj důvěry a relevance? Vliv původu značky na vnímání v zahraničí. Success stories značek, které se dokázaly dlouhodobě držet v první linii. 
foto Eliška Novák KnotkováEliška Novák Knotková  
zakladatelka, Balance is Motion

Zakladatelka studia Balance is Motion, které propojuje špičkový design s odpovědným přístupem k životnímu prostředí. Tým navrhuje produkty, instalace a koncepty pro Škoda Auto, LASVIT, Konsepti či Snuggs. Studio získalo Veolia Sustainability Award 2021 a 1. cenu RO Plastic Prize 2022. Projekty se objevují v New Yorku, Miláně, Barceloně či Bratislavě.   
foto Marek MatějákMarek Matěják   
jednatel MZ Liberec

Marek ve společnosti působí od roku 2019, nejprve na pozici provozního ředitele, od roku 2022 jako CEO. Jeho hlavní misí je posouvat firmu směrem ke světové špičce a budovat z ní značku, která obstojí v mezinárodním srovnání. Díky technicko-ekonomickému základu dokáže strategické myšlení propojit s důrazem na výsledky, inovace a dlouhodobý růst.
foto Eliška Tomáš ArsovTomáš Arsov  
spoluzakladatel Hair & Beauty Institutu a značky TOMAS ARSOV

Český kadeřník a školitel, spoluzakladatel Hair & Beauty Institutu a kosmetické značky TOMAS ARSOV. Přináší inovace ve vlasové a pleťové péči, vzdělává veřejnost a inspiruje profesionály i zákazníky svou odborností a vášní pro krásu.   


14:30 – 15:00 

Osobní image jako součást úspěšné strategie

  • Úspěšná značka začíná u člověka. V obchodě rozhoduje nejen produkt, ale i to, kdo ho představuje. Osobní image je strategický nástroj – ovlivňuje důvěru, vnímání kompetencí i ochotu jednat. Jak vědomě budovat osobní značku, vystupovat autenticky a profesionálně, jak pracovat s kulturními rozdíly, vizuálním stylem a osobní prezentací? Nabídneme konkrétní nástroje pro networking, videohovory i osobní schůzky. Protože důvěryhodný člověk je nejlepším ambasadorem své značky.
foto Jakub KantorJakub Kantor  
zakladatel Kantor One, Brand Stratég & Architekt (Level C)

Jakub spolupracuje se značkami po celém světě. Stojí za úspěchem 400+ značek – od Komerční banky, Nestlé, Dr. Oetker, Kooperativy po prémiové PONER. Jeho práce propojuje branding a byznys: vytváří značky, které vydělávají a mění pravidla hry..   
foto Ruslan SkopalRuslan Skopal  
co-CEO ESHOP BOOSTER

Ruslan Skopal je zakladatel a ex-CEO Trenýrkárna.cz, kterou vystavěl od nuly na obrat atakující 300 mil. Kč. Vedl značky jako STYX, Nedeto či Pietro Filipi a to ve 23 zemích. Zároveň spoluzaložil polygrafické agentury Tisk Kvalitně a Promogio a digitální agenturu PromoGen. Aktuálně pracuje na největším vzdělávacím projektu pro e-shopaře ESHOP BOOSTER.   


15:00 – 15:30 

Dress for Export Success

  • Jak vypadat důvěryhodně a profesionálně? První dojem je součást vaší značky. Jak se obléct na mezinárodní veletrh, obchodní jednání nebo networking tak, aby vás partneři brali vážně? Co se nosí v Asii, Americe nebo na Blízkém východě – a čemu se raději vyhnout? Naučíte se, jak se sbalit efektivně na obchodní cestu, přizpůsobit styling cílové zemi a podpořit export nejen produktem, ale i vlastním vystupováním.
foto Ivana ŠafránkováIvana Šafránková 
spolumajitelka TIMOURE ET GROUP

Ivana je spolumajitelkou značky TIMOURE ET GROUP, založené s Alexandrou Pavalovou po UMPRUM. Už přes 30 let vznikají v ČR kolekce s rozpoznatelným rukopisem – minimalismus se v nich potkává s rafinovaným detailem, kontrasty materiálů i barevnými akcenty. Značka je doplňuje o autorské tašky a kabelky, které dotvářejí nadčasový šatník.   
foto Petra KoutnáPetra Koutná   
jednatelka a vedoucí módní divize značky Koutný

Petra spojuje business a vášeň pro módu. Věří v sílu české výroby, kvalitních materiálů a dlouhodobých vztahů se zákazníky a obchodními partnery. Více než 20 let se v rámci rodinné české firmy věnuje pánské módě, konfekci a oblekům na míru
.   


Networking s vystupujícími a partnery summitu (15:30 – 16:30)

Kód konference:

4053

Termín:

11. 11. 2025

Druh akce:

Exportní konference

Místo konání:

Cubex Centrum Praha, Na Strži 2097/63, Praha 4, Česká republika

Doba konání:

10:00-16:30

Cena:

0 Kč

Stav akce:

Hlaste se

Přidat do kalendáře:

Fotogalerie

Kontakty

Organizační garant

Bc. Toclová Hana
Bc. Hana Toclová vedoucí oddělení marketingová komunikace

Přihlášení na akci

Vyplňte, prosím, níže uvedený formulář a my Vás budeme kontaktovat. Rezervace je platná až po potvrzení pracovníkem agentury CzechTrade.

Termín:

11.11.2025, 10:00-16:30

Cena:

0 Kč

Objednatel

Kontaktní informace

Účastníci

Oblast zájmu nebo dotaz na lektora

Více o zpracování osobních údajů v agentuře CzechTrade se dozvíte v dokumentu Podmínky nakládání s osobními údaji CzechTrade.